سایت بازی انفجار ماه بت بابا بت آریان بت بت 120 ozabet بری بت ناسا بت مل بت بدون فیلتر برنامه مگاپاری وان ایکس بت بدون فیلتر وین نود

آدرس بدون فیلتر تک بت | تک بت بدون فیلتر

جهت ورود به سایت تک بت کلیک کنید

درگاه پرداخت مستقیم | واریز جوایز در کمتر از ۲۴ ساعت

تا ۳۰۰ % شارژ هدیه

ورود به سایت
مارس 23, 2024

دانلود فیلم now you see me 2 زیرنویس چسبیده بدون سانسور

دانلود فیلم now you see me 2 زیرنویس چسبیده بدون سانسور

دانلود فیلم now you see me 2 زیرنویس چسبیده بدون سانسور | دانلود فیلم حالا مرا میبینی 2 زیرنویس فارسی بدون سانسور | دانلود فیلم Now You See Me 2 2016 با زیرنویس فارسی چسبیده | فیلم اکشن اکنون مرا می بینی 2 با زیرنویس فارسی Now You زیر نویس | دانلود فیلم Now You See Me 2 2016 – اکنون مرا می‌بینی 2 | Now You See Me 2013 – اکنون مرا می‌بینی | دانلود فیلم now you see me 2 زیرنویس چسبیده بدون سانسور

درباره فیلم اکنون مرا میبینی

Now I See Movies مجموعه ای جالب در ژانر تکنولوژی و جادو است. اکنون مجموعه فیلمی متشکل از 3 فیلم را مشاهده می کنید. 2 فیلم اول اکران شده و فیلم سوم در حال تولید است. در این مقاله باید به سه قسمت از سری فیلم های Now You See Me نگاهی بیندازیم. مجموعه فیلم now you see me 2 مجموعه ای از 3 فیلم جذاب با موضوع دزدی است. این فیلم ها حول محور گروهی متشکل از چهار جادوگر به نام چهار اسب سوار می چرخند که غیرممکن ها را اجرا می کنند. در سری فیلم Now You See Me بازیگرانی چون جسی آیزنبرگ، مارک روفالو، وودی هارلسون، دیو فرانکو و مایکل کین را می بینیم. اولین فیلم این مجموعه در سال 2013 و قسمت دوم در سال 2016 اکران شد. ساخت قسمت سوم فیلم اکنون مرا می بینی نیز آغاز شده است سری فیلم های اکنون مرا می بینی فیلم های جذاب و جذابی هستند. اگر به آنها توصیه کنیم که به آنها نگاه کنند. در ادامه سری فیلم های اکنون مرا می بینی  را یکی یکی می شناسید و لینک دانلود مستقیم با زیرنویس چسبیده و فیلمبرداری فارسی را پیدا خواهید کرد.

دانلود فیلم حالا مرا میبینی 2

قسمت اول فیل ماکنون مرا می بینی دانلود پخش آنلاین قسمت اول سریال Now You See Me قسمت اول فیلم  now you see me 2 اکنون مرا می بینی در تاریخ 31 می 2013 (10 ژوئن 2013) منتشر شد. . لویی لتریر کارگردان این فیلم جالب دزدی بود. فیلمنامه توسط اد سولومون، بواز یاکین و ادوارد ریکورت نوشته شده است. این فیلم با بودجه 75 میلیون دلاری ساخته شد و توانست به فروش 351.7 میلیون دلاری در گیشه دست پیدا کند. داستان فیلم now you see me 2 تلاش های یک مامور اف بی آی و یک کارآگاه اینترپل را روایت می کند که هدفشان درک استراتژی گروهی از جادوگران معروف به چهار اسب سوار است. این گروه در حین اجرای نمایش جادویی خود دزدی کردند و پول های سرقتی را در اختیار تماشاگران قرار دادند. همچنین بخوانید : تریلر فیلم از بین رفته; با دانلود مقالات، داستان و منتقدان، مخاطبان به این فیلم امتیاز 7.2 از 10 را دادند و با استقبال خوبی مواجه شدند. منتقدان نظرات متفاوتی در مورد این تصویر داشتند. در Rotten Tomatoes، دقیقا 50٪ از بررسی ها مثبت بود. وب سایت متاکریتیک بر اساس 35 نقد به این فیلم now you see me 2 امتیاز 50 از 100 داده است. انتقاد رایج به فیلم این بود که بسیاری از سوالات در پایان فیلم بی پاسخ ماندند. هرچند برخی معتقدند این کار برای باز گذاشتن فضایی برای ادامه فیلم صورت گرفته است.

این مطلب را هم بخوانید :  اینستاگرام راستین پاکنهاد + اهل کجاست ؟

خلاصه داستان اکنون مرا می بینی

چهار جادوگر خیابانی به نام‌های دانیل اطلس، مریت مک‌کینی، هنلی ریوز و جک وایلدر که توسط یک خیر ناشناس گرد هم آمده‌اند، سال آینده در لاس‌وگاس تحت دسته نعل اسبی اجرا خواهند کرد. حمایت مالی آنها مردی به نام آرتور ترسلر بود. در قسمت آخر نمایش از مخاطب برای نمایش نمایش استفاده می شود. دزدی از بانک یکی از رهگذران به نام اتین فورسیه، حسابدار در Crédit Républicain de Paris. فورسیر در محل کار خود با بانک ارتباط برقرار می کند، دستگاه تنفس مصنوعی را فعال می کند و پول از بانک به سمت تماشاگران سرازیر می شود. پس از این واقعه، مامور فدرال دیلن رودز منصوب شد تا با کمک آلما دری، کسانی را که مرتکب سرقت شدند، بیابد. چهار نفر از شرکت کنندگان مورد بازجویی قرار گرفته اند اما به دلیل اینکه چیزی پیدا نشده است منصرف شدند. دیلن با تادیوس بردلی، شعبده‌بازی آشنا می‌شود که با فاش کردن حقه‌های جادویی دیگران پول در می‌آورد.

فیلم اکشن اکنون مرا می بینی 2

بردلی بیننده برنامه بود و چند هفته قبل از آن شرکت کنندگان را در سرقت پول و جایگزینی آن با پول جعلی هدایت می کرد. با سوختن پول های تقلبی در سیستم هواکش، این سه نفر میلیون ها دلار از حساب بانکی ترسلر می دزدند و آن را روی مخاطبان می ریزند و افرادی را که مطالبات بیمه آنها توسط بانک ترسلر کاهش می یابد، تماشا می کنند. رودز نیز در آن نمایش حضور داشت و می خواست آنها را دستگیر کند اما آنها فرار کردند. یکی از عوامل ترسلر به بردلی پول داد تا چهار اسب سوار را در نمایش بعدی شان نابود کند. همانطور که دری تحقیق می کند، متوجه می شود که این چهار سوار ممکن است به یک گروه غیبی محلی به نام چشم متصل باشند. یکی از اعضای گروه چشم به نام “لیونل شریک” چندین سال پیش زمانی که بردلی ترفندهای خود را به نمایش گذاشت درگذشت. دری معتقد بود که مرد پنجم باید کار چهار سوار را رهبری کند. در آماده سازی برای نمایش بعدی، ماشینی که جک دزدیده بود به پل برخورد کرد و به آن آسیب رساند و سایر اعضا بدون او در بخش “5 امتیاز” نمایش را انجام دادند، یعنی گاوصندوقی مانند Shrike را دزدیدند. داخل. آنها نمایش را با ناپدید شدن در هوا و باریدن سکه ها بر سر تماشاگران پایان می دهند. پولی که بین تماشاگران پرتاب می شود جعلی است و پول واقعی در ماشین بردلی است. با مشکوک شدن برادلی به عنوان مرد پنجم، او دستگیر و روانه زندان می شود

این مطلب را هم بخوانید :  دانلود کتاب قلمرو خار و رز جلد اول سارا‌جي.ماس PDF

قسمت دوم سری فیلم های اکنون مرا میبینی

کارگردان فیلم اکنون مرا می بینی در 10 ژوئن 2016 (21 ژوئن 2015) قسمت دوم این سریال را منتشر کرد. فیلم این بار توسط جان ام چو با فیلمنامه نویس قسمت اول اد سولومون کارگردانی شد. این فیلم با بودجه ای بیشتر از قسمت اول یعنی 90-120 میلیون دلار ساخته شد اما به رقم فروش فیلم now you see me 2 اول نرسید. اگرچه فروش 334.9 میلیون دلاری چندان بد نیست. داستان فیلم دوباره حول محور چهار سوارکار جادویی روایت می شود. این بار آنها باید یک نابغه فناوری را استخدام کنند تا دزدی غیرممکن خود را انجام دهد و تراشه داده را بدزدد. همچنین ممکن است این مطلب را دوست داشته باشید دانلود فیلم now you see me 2 ، بازیگران و امتیاز 22:00 تامنیل ارائه فیلم now you see me 2 ; داستان بازیگران … فاطمه دارابی 11 آبان 1400 ساعت 11:30 قسمت دوم مجموعه فیلم حالا مرا می بینی امتیاز کمتری از تماشاگران 6.5/10 دریافت کرد.

دانلود فیلم now you see me 2 زیرنویس چسبیده بدون سانسور

باز هم منتقدان نظرات متفاوتی درباره این فیلم now you see me 2 داشتند. این بار، از 197 بررسی در وب سایت Rotten Tomatoes، تنها 34 درصد مثبت بوده است. متاکریتیک نیز امتیاز 46/100 را به فیلم داد. عدم حضور آیلا فیشر در قسمت دوم یکی از دلایل ناامیدی منتقدان و طرفداران بود. با این حال، خیلی ها بازی لیزی کاپلان را تحسین کردند و آن را یکی از بهترین پیشرفت های فیلم now you see me 2 دانستند. جان فلتهایمر، مدیر عامل شرکت لاینزگیت در سال 2015 اعلام کرد که قسمت سوم از سری فیلم now you see me 2 ساخته خواهد شد. این قسمت توسط جان ام چو کارگردانی شد و اریک وارن سینگر وظیفه نگارش فیلمنامه را بر اساس داستانی از اد سولومون بر عهده داشت.

این مطلب را هم بخوانید :  دانلود فیلم سه هزار سال حسرت زیرنویس فارسی بدون سانسور

بازیگران فیلم now you see me 2

از آنجایی که برخی از بازیگران فیلم now you see me 2 در هر دو قسمت حضور دارند، نیازی به معرفی هر قسمت به صورت جداگانه نیست. در این قسمت با بازیگران اصلی آشنا می شویم.

جسی آیزنبرگ در نقش جی دنیل اطلس

جسی آیزنبرگ بازیگر، تهیه کننده و نویسنده است وی در 5 اکتبر 1983 (13 بهمن 1362) در نیویورک به دنیا آمد و بازیگری را از سال 1996 آغاز کرد. او برای بازی در نقش مارگ زاکربرگ در فیلم شبکه اجتماعی (2010) نامزد جوایزی مانند بفتا، گلدن گلوب و اسکار شد. از فیلم های اخیر او می توان به مقاومت (2020) و لیگ عدالت زک اسنایدر (2021) اشاره کرد. جسی همچنین صداپیشه Blue in the Rio انیمیشن است اولین کتاب او با نام Bram Me The Hiccup: And Other Stories در سال ۲۰۱۵ منتشر شد

مارک روفالو در نقش دیلام رودز

مارک روفالو بیشتر برای بازی در نقش بروس بنر/هالک شناخته می شود. اما بد نیست بدانید که این بازیگر و تهیه کننده آمریکایی آثار بیشتری را در کارنامه خود دارد. مارک در 22 نوامبر 1967 در ایالت ویسکانسین ایالات متحده آمریکا به دنیا آمد. او بازیگری را از اوایل دهه 1990 آغاز کرد و در فیلم هایی مانند زودیاک (2007) و جزیره شاتر (2010) ظاهر شد. او با بازی در نقش بروس بنر/هالک در دنیای سینمایی مارول به شهرت جهانی دست یافت. او کمترین نامزدی برای جایزه امی، جایزه گرمی، اسکار و جایزه تونی است. از آخرین ساخته های او می توان به فیلم شانگ چی و افسانه ده حلقه (2021) و سری آینده She-Hulk اشاره کرد.

وودی هرلسون در نقش مریت مک‌کینی

وودی هارلسون یکی از معتبرترین بازیگران و نمایشنامه نویسان آمریکایی است. وی در 23 جولای 1961 (اول مرداد 1342) در ایالت تگزاس به دنیا آمد. هارلسون 3 بار نامزد جایزه اسکار شد: علیه انسان. لری فلینت (1996)، پیام رسان (2009) و سه بیلبورد خارج از ابینگ، میسوری (2017). ما اخیراً او را در now you see me 2، هر دو 2021 دیدیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

web hit counter